tisdag 28 april 2009

Arbetskamraten

Jag hade nyss börjat jobba på mitt nya jobb och jag kände mig allmänt osäker och tafatt med mina kolleger. Jag älskar att lära känna nya människor men det är lite svårare på en arbetsplats än om man är i andra miljöer.

Det hela började med att jag satt för mig själv i det gemensamma fikautrymmet och försökte dricka upp det vedervärdiga kaffet som säkert stått i bryggaren flera timmar. Jag hoppade till och spillde ut mitt kaffe när stolen bredvid mig hastigt drogs ut, Jag tittade upp och mötte Patriks ursäktande blick och han skyndade genast iväg för att hämta papper. Våra händer möttes när vi gemensamt torkade upp kaffet och jag kände en ilning genom kroppen. Inget mer hände den dagen men det var så spänningarna mellan oss började.

Vi sprang ofta på varandra på arbetsplatsen och våra möten började bli allt mer intima, vi rörde ofta varandra och smekte varandra hastigt när vi passerade varandra i korridoren. En dag när jag skulle hämta material till ett projekt så hade Patrik sett mig gå in i materialförrådet och följde diskret efter. När dörren gick igen bakom oss så kunde vi inte hålla oss längre vi kysstes hungrigt och smekte varandra utanpå kläderna. Upphetsningen ökade väldigt mycket vid tanken av att bli påkomna av andra kolleger. Patrik knäppte upp min blus och blottade mina bröst han sög i sig mina styva bröstvårtor och smekte mig samtidigt. Jag var så upphetsad att jag ville skrika ut min frustration men jag bet mig i läppen för att vi inte skulle bli påkomna. Vi var lika upphetsade och otåliga båda två.

Jag kände Patriks hand smeka mig upp för benet och in under kjolen han log när han kände hur våt jag var och jag ville inget hellre än att han skulle ta mig hårt just denna stund i materialförrådet. Han knäppte snabbt upp sina byxor och han blottade hela sin härlighet för mig. Jag stönade vid tanken att få den i mig. Patrik drog upp min kjol och drog mina spetstrosor åt sidan och förde in hela sin manlighet i mig, jag bet mig hårdare i läppen för att inte skrika rakt ut av upphetsning. Jag stod bakåtlutad mot ett mindre bord som stod inne i förrådet då han lyfte upp mig och jag la mina ben om hans midja. Han stötte djupt och hårt i mig och jag var på väg att komma, jag stönade fortare och högre och struntade nu helt i risken att någon kunde höra oss och öppna dörren när som helst. Patrik började stöta snabbare och snabbare och jag kände hur han hårdnade inne i mig, jag blundade och njöt av de sista krampaktiga stötningarna mot mitt underliv, han kom i mig.

Efter vårt heta möte så rätade vi till våra kläder och samlade ihop det material som vi skulle hämta och utan ett ord till varandra så lämnade vi materialförrådet.

Inga kommentarer: