torsdag 30 april 2009

Sex i tvättstugan

Det var torsdagskväll och jag hade en halvtimme kvar på min tvättid, men jag behövde inte stressa eftersom jag hade sista passet för dagen. Jag stod i godan ro och vek mina kläder när jag hörde nyckeln vridas om i låset, Jag tänkte att det säkert skulle vara någon av grannkärringarna som kom in för att boka en tid, men ack så fel jag hade.

In kliver en man stiligare än något jag sett på länge. Han gick fram till tavlan där han bokade en tid. Han ställde sig sedan med ryggen lutad mot väggen och tittade på mig. Jag tittade tillbaka och log mot honom. Jag plockade ogenerat bland mina spetstrosor som jag skulle lägga ner i tvättkorgen, jag såg att han tittade på dem. Han höjde blicken mot mig och sa att jag hade väldigt sexiga underkläder, jag log igen och gav honom en flörtig blick. Han frågar ogenerat om han kan få se mig i ett par av mina spetstrosor. Jag blev alldeles varm och jag kände att upphetsningen började krypa i kroppen, jag nickade mot honom utan att släppa hans ögon med blicken.

Han gick fram till min tvättkorg och lyfte upp ett par string i spets som han ville se mig i, han lade till att han ville endast se mig i dem och inget annat. Han vände sig om som för att tala om för mig att jag skulle byta om där jag stod. Jag var spänd i hela kroppen av förväntan när jag gjorde som han ville. Han hade valt ett par string i svart spets som var en av mina personliga favoriter, jag harklade mig när jag var färdig och han vände sig om. Han tittade på mig och det pirrade i hela kroppen, hans ögon smekte min kropp och jag började darra av upphetsning vid tanken på hans varma händer på min kropp. Han gick fram mot mig och kupade sin hand om mitt vänstra bröst, jag rös av välbehag och mina bröstvårtor styvnade. Jag började tänka på hur utsvulten jag var på sex och beröring. Mina bröst drog ihop sig ännu mer, värmen sprider sig och det pulserar i underlivet, jag kände hur våt jag var.

Han strök mycket lätt med ena handen över min ena skinka. Jag ryckte till av upphetsning. Han lekte med mig och lät sina händer snudda vid min kropp. Sedan tog han en hand bakom nacken, en om midjan och en välplacerad kyss på munnen. Hård, krävande, sökande. Hans läppar är spända och tungan som leker på mina läppar, hans tunga sökte sig in i min mun, leker med min tunga. Tills jag stönade högt av alla känslor som rasade i mig. Jag var så tänd att benen höll på att vika sig under mig, jag var tacksam för det fast greppet om min nacke och midja annars hade jag nog fallit ihop på golvet. Vilken kyss! Jag ville att den skulle vara för evigt. Jag kände hur hårt hans kön var när han tryckte sina höfter mot min. Hans händer sökte sig runt min kropp. Smekte mig över ryggen, midjan ner över stjärten. Grävde sig in i de mjuka skinkorna och lyfter mig upp mot hans skrev Jag slog benen runt honom och rörde mig mot hans höfter, stönade och njöt.

Han bar mig till bänken där jag tidigare stod och vek min tvätt. Han satte mig ner på den och börjar smeka mina bröst. Jag stönade av hans hårda händer och fingrar som sökte sig runt dem. Han kysste mig hungrigt igen och såg mig i ögonen medan han sakta drog av mig mina trosor, de gled lätt av. Jag var mer upphetsad än jag trott var möjligt. Han tog tag om mina handleder och höll fast dom i ett stadigt grepp mot bänken Han hukade sig ner över mig och lekte med tungan över mina bröst igen. Sög in bröstvårtorna i munnen en efter en, lät dem bli stenhårda igen. Jag stönade mer och mer. Hans tunga letade sig ner till min öppning och pressade sig snabbt och hårt in. Han drog fram mig på bänken, lossade sitt skärp, knäppte upp byxorna och tog fram sin hårda lem som utan betänkligheter tryckte in i mig. Jag pressade huvudet bak mot väggen och stönade av njutning. Jag kände hur den fyllde upp mig, den var så hård och skön. Vi njöt av varandras kroppar, värme, kåthet och kön. Han pressade in hela härligheten i sin fulla längd och jag kände att han inte kunde komma längre in. Jag låg på bänken och kände hans stötar djupt och hårt i mig. Då drog han sig plötsligt ur, tog ett fast tag om min midja och vände mig om så jag stod på golvet lutad över bänken, han pressade sig in i mig hårt bakifrån och stötte hårt och allt fortare i mig. Jag njöt och stönade högt och kom allt närmare klimax. Han höll ett fast tag om mina höfter och pressade mig mot honom vi kom båda samtidigt i den härligaste orgasm jag någonsin upplevt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kanske ska tvätta oftare...