måndag 27 april 2009

En Het Sommardag

Det var en varm och solig dag i slutet på juni och jag hade lagt mig till rätta i solstolen ute på min bakgård. Solens strålar smekte min nästan nakna varma kropp och vinden smekte lätt mot min kropp och jag kände att det pirrade till i underlivet. Det luktade sommar och nyklippt gräs.

Jag bestämde mig för att ta av mig överdelen och låta mina bröst känna den svala vinden och de varma smekande solstrålarna. Jag blundade och bara njöt av värmen. Jag måste ha slumrat till en stund för jag vaknade av att någon med fjäderlätta rörelser smekte mina bröstvårtor som snabbt styvnade av behandlingen. Jag hade mina aningar om vem denne någon kunde vara men jag lät mina ögon vara slutna och bara njöt av behandlingen.

De lätta smekningarna övergick snart till allt mer kraftfullt och hungrigt utforskande av min kropp. Jag reste mig upp ur solstolen och tog din hand och ledde dig in till mitt sovrum, vi la oss i sängen och du tog åter igen kommandot. Du smekte sakta min arm och kysste min axel. Jag blundade och njöt av din beröring och känner doften av din manlighet. Du lät din mun och tunga leka och kyssa min hals. Jag rös och darrade av välbehag. Du drog sakta av mig mina bikinitrosor och kysste mig lätt. När jag låg där helt naken framför dig kysste du min kropp. Du började uppifrån och arbetade dig nedåt. Du slickade mina bröst och de styvnade av din behandling, du nafsade och sög. Du smekte hela min kropp och kysste min mage och kysste dig nedåt. Hela min kropp spändes när du äntligen började närma dig mitt allra känsligaste ställe. Du kysste insidan på mina lår och jag blev alldeles snurrig av upphetsning, jag ville inget hellre än att bara ta tag i ditt huvud och leda dig rätt. Men du visste precis vad du gjorde. Jag stönade högt och bad dig sätta på mig, men du bara log och skakade på huvudet. Du fortsatte slicka insidan på mina lår och när jag minst anade det så tryckte du in din tunga i min springa, jag stönade högt och tänkte äntligen. Du lät din tunga leka över mitt sköte och jag började andas häftigare känslan av din tunga var obeskrivlig, jag ville bara skrika ut min orgasm men du slutade precis innan jag skulle komma.

Du hade redan fått av dig dina shorts och stod på knä framför mig men din hårda lem och tittade bedjande på mig så jag kunde inte göra annat än att stoppa in hela härligheten i min varma mun. Du stönade högt och jag kände att du blev allt hårdare och jag kände att hela min kropp ville ha dig nu. Jag ställde mig på alla fyra och du trängde sakta in i mig bakifrån. Du greppade mina höfter och rörelserna blev snabbare och hårdare. Jag blundade och njöt och kunde inte hålla mig från att skrika ut min orgasm du kom strax efter och vi la oss ner och pustade ut i varandras armar.

Jag klev upp efter en stund och gick in i badrummet, jag vred på vattnet och bara njuter av de svalkande vattenstrålarna. Jag tvålade in min kropp och känslan av dina smekningar låg kvar på huden, jag tvålade in mina bröst som styvnade igen. Det pirrade i kroppen och tanken på dig vad vi nyss gjort väckte mina lustar igen. Jag hörde dig komma in i badrummet och jag drog in dig i duschen och tryckte min nakna kropp mot din. Jag var redo igen och det var även du…

Inga kommentarer: