fredag 1 maj 2009

En Härlig Utekväll

Det var fredagskväll och jag hade varit på afterwork med mina arbetskamrater. Vi hade avslutat kvällen tidigt eftersom de flesta hade familjer hemma som väntade, själv var jag fortfarande festsugen så jag bestämde mig för att fortsätta kvällen på en nattklubb som jag gillade att gå till. Jag beställde en drink i baren och drack den hastigt innan jag begav mig ut på dansgolvet. Jag älskar att dansa och känna killars sökande händer på min kropp på dansgolvet. Efter 10 minuter så dök det upp en väldigt attraktiv kille som dessutom dansade väldigt bra. Vi lät våra kroppar lära känna varandra på dansgolvet.

– Följ med mig, viskade han i mitt öra.
Jag gjorde som jag blev tillsagd och vi slingrade oss fram genom folkmassan. Han tog min hand och drog med mig ut från nattklubben och ut på gatan, det var fortfarande varmt ute fast klockan började närma sig ett. Det var sensommar och nätterna började bli mörka nu. Vi gick bort mot en park, en bit från nattklubben. Han drog in mig under ett stort träd och började kyssa mig hett, jag blev snurrig av upphetsning och jag struntade fullkomligt i om någon skulle se oss, jag ville ha killen där och då. Han viskade i mitt öra om hur upphetsad han var och jag svarade med att trycka mig mot hans kön och gned mig mot honom. Han stönade högt och greppade tag om mina skinkor, masserade dem och förde in handen innanför min korta kjol. Mina trosor var alldeles våta och bröstet hävde sig upp och ner när jag andades häftigt. Han ställde sig på knä framför mig och drog upp min korta kjol. Han böjde sig framåt och förde trosorna åt sidan. Hans tunga letade sig in mellan mina ben och hittade snart rätt, jag fick lägga handen för munnen på mig, för att inte skrika högt. Han lyfte upp mitt ena ben och la det över sin axel, det gjorde att han kom åt mycket bättre. Jag stönade högt av välbehag och hade vid detta tillfälle helt och hållet avskärmat mig från tanken att bli upptäckta. Efter en stund reste han på sig och började knäppa upp sina byxor, han släppte ut lem som bara längtade efter att någon skulle suga på den. Jag ställde mig på knä, tog tag om den och började slicka utmed hela skaftet. När jag kom upp till toppen, sög jag in hela i munnen. Jag sög en stund och han stönade högt att nu ville han komma in i mig. Jag ställde mig upp och putade ut rumpan mot honom. Han tog tag om mina höfter och trängde försiktigt in i mig. Jag höll ett hårt tag om trädet och juckade mot honom. Efter en stund bytte vi ställning, jag ställde mig på alla fyra, så han kunde ta mig hårt bakifrån. Jag använde min tunna sommarjacka som underlag där jag stod och tog emot hela härligheten. Plötsligt hördes ett knak bakom oss och vi tittade upp, där stod en man och tittade på oss.

– Stanna inte upp för min skull, sa mannen.
– Gör det något om jag tittar på?
Vi såg på varandra och ryckte på axlarna. Mannen kom närmare och ställde sig en liten bit framför mig, min upphetsning ökade av att se honom tända, jag stönade extra högt för att se om det gav effekt och det gjorde det. Mannen tog fram sin stolthet och började smeka sig själv. Jag bad honom komma närmare så jag kunde smaka på hans stolthet och det tog inte många sekunder för honom att komma närmare och trycka in hela härligheten i min mun. Killen bakom mig började stöta allt mer okontrollerat och jag kände hur han styvnade i mig, han stönade högt och kom inne i mig. Killen framför mig blev så upphetsad av det han såg så han sprutade min mun full och jag svalde allt.

När vi alla tre har pustat ut en stund, tackar mannen för sig och går iväg. Jag böjde mig fram och gav min tillfälliga älskare en kyss reser på mig och börjar ensam gå hemåt. Halvvägs hem, kom jag på att jag inte ens har frågat vad någon av dem hette.

Inga kommentarer: