torsdag 28 maj 2009

Luchdate

Det var ganska sent på morgonen då jag släpade mig upp ur sängen. Jag klädde mig i ett par vita stringtrosor och pushup-bh och en tight vit liten klänning på det, eftersom jag ville känna mig sexig inför min lunchdate. Egentligen gillade jag inte tanken på en blind date men jag hade gett med mig den här gången eftersom min väninna hade lovat att han var både snygg och vettig.

Jag kom till restaurangens uteservering där vi hade stämt träff, han väntade på mig och gav mig en snabb kram och föreslog att vi skulle sätta oss. Vi började med att beställa in ett glas vin medan vi läste menyn. Han var otroligt snygg och jag fick ett väldigt bra intryck av honom som person. Vi pratade om allt möjligt under middagen och jag kände att jag inte ville att daten skulle ta slut. Efter maten beställde vi in mer vin och fortsatte prata långt in på eftermiddagen.

Vi började nog båda känna av vinet vi druckit, men jag föreslog i alla fall att vi skulle gå hem till mig. Medan vi gick mot min lägenhet som låg ca 20 minuters promenadväg från restaurangen så tog han min hand och jag kände att värmen spred sig i kroppen.

Vi han inte mer än in i lägenheten och öppna en ny flaska vin innan vi började kyssas och känna på varandra. Han drog ner dragkedjan i min klänning och lät den falla till golvet, han tog ett steg tillbaka och såg på mig med beundrande blick. Jag satte mig i soffan iförd mina sexiga underkläder och drog honom till mig. Jag började knäppa upp hans jeans och smekte hans stånd. Han stönade när jag tog hans härlighet i munnen och sög. Jag sög slickade och smekte honom och jag blev så otroligt tänd av hans reaktion på min behandling.

Han smekte mina bröst och knäppte upp min bh så han kom åt bättre, han drog upp mig stående så han kunde titta, känna och slicka på mina bröst och jag njöt av fulla drag och smekte hans stånd samtidigt. Han la mig ner på soffan och började slicka mig på magen och slickade och kysste sig neråt. Han kysste mig utanpå trosorna och jag skälvde av upphetsning. Han drog sakta av mina trosor och slickade min nyrakade mus. Jag stönade högt och var nära på att komma. Han kysste mina lår när han på något sätt fick av sig sina kläder och han fortsatte smeka mig tills jag kom i den skönaste orgasm jag varit med om. Sedan la han sig bredvid mig i soffan och smekte mina bröst samtidigt som vi kysstes het.

Han var så hård och redo man kunde bli så jag reste mig upp på alla fyra och behövde inte be om att bli påsatt. Han ställde sig på golvet och började trycka ståndet mot min öppning, jag stönade och tiggde om mer. Han tog ett stadigt tag om mina höfter och körde in hela härligheten. Jag stönade och juckade emot och jag kände att han blev hårdare inne i mig. Han smekte min rygg samtidigt som han ökade tempot och han blev mer krampaktig i sitt sätt att röra sig så jag märkte att han var nära. Han saktade ner tempot lite och smekte mig samtidigt som han juckade mot mig. Jag kände att nästa orgasm var nära så jag tryckte mig mot honom och bad om mer. Han greppade åter mina höfter och började stöta hårdare och fortare till vi exploderade i en gemensam orgasm. Vi pustade ut i varandras armar liggandes i soffan.

Vi fortsatte kvällen med lite mer vin och en massa sex.

Follow Erotiska Noveller m.m

Inga kommentarer: