torsdag 14 maj 2009

Sex i datasalen

Detta som ni förstår utspelade sig för några år sedan då jag pluggade på universitetet. Som man ofta gör när man är student så skrev jag mina arbeten långt in på nätterna och eftersom jag bodde i ett så ganska stökigt kollektiv så höll jag mig mest i universitetets datasalar som man hade tillgång till även sent på kvällarna.

Denna aktuella kväll var jag inne på finslipningen av mitt arbete och var så gott som klar när jag fick sällskap av en kille han hälsade och gick och satte sig vid en dator på andra sidan av rummet. Jag kunde inte låta bli att snegla på honom eftersom han hade armar och överkropp som en gud, väldigt solbränd och vältränad.

Jag tappade fokus på mitt arbete helt och kom på mig själv med att sitta och fantisera om hans kropp, smekningar och kyssar. Jag kände att jag blev mer och mer upphetsad och försökte göra allt för att hålla min andning och puls under kontroll. Jag började vrida mig lite på stolen och märkte då att han tittade på mig, jag blev generad och haspade ur mig att det nog var lite varmt i salen. Han klev upp och öppnade ett av fönstren bredvid honom och frågade om det blev bättre med lite luft. Jag tittade på honom och nickade. Jag inbillade mig nog men jag tyckte jag såg ett leende på hans läppar som en signal på att han hade uppfattat mina fantasier.

Efter ungefär en halvtimme så tittade han upp från sitt skrivande och frågade om jag ville ha en kopp kaffe. Det var egentligen inte tillåtet att ta med sig drycker in i datasalen men ingen annan var ju där så jag tackade ja. Jag gick fram till honom och han serverade mig kaffe, vi pratade om lite allt möjligt medan vi drack. Vi satt väldigt nära varandra och ”råkade” röra varandra titt som tätt. Till slut så tog jag mod till mig och föreslog att vi skulle älska hett på en av de tomma bänkarna, jag sa det med humor i rösten så att det skulle kunna passera som ett vulgärt skämt. Han log ett finurligt leende och sa:
– Varför inte.
Jag häpnade av svaret men han inte tänka så mycket mer förrän han sopade bort skrivblocket och några lösa papper som legat där.

Jag gick mot honom och vi omfamnade varandra och började kyssas hett. Jag blev väldigt upphetsad och han lyfte upp mig på bänken och drog upp mitt linne så att mina bara bröst blottade sig. Han sög in mina bröstvårtor i munnen och stönade och slickade. Jag lutade mitt huvud bakåt och bara njöt. Medan han slickade på mina bröstvårtor knäppte han upp mina jeans, jag reste mig upp och dom föll mot golvet. Jag stod där med mina spetstrosor och linnet uppdraget över brösten. Jag skälvde av upphetsning och började knäppa upp hans jeans. Han var redan stor och hård, jag sög och slickade på hans manlighet och det märktes att han njöt.

Han lyfte upp mig på bänken igen och tog av mina trosor, han smekte mig först och sedan lekte han med sin varma tunga precis där jag var som känsligast. Jag stönade högt medan han slickade mig samtidigt som han smekte min kropp med sina varma händer. Jag var vid det här laget så våt och upphetsad att jag tiggde och bad om att han skulle ta mig. Han drog ner mig från bordet och vände på mig så jag stod med baken mot honom och halvlåg med överkroppen mot bänken.

Han retades lite och tog god tid på sig innan han förde in sin hårda lem i mig, jag stönade högt när han stötte den ända in. Han stötte långsamt och smekte mig samtidigt på ryggen och fram mot brösten. Hans andhämtning blev tyngre och han började stöta snabbare och hårdare i mig. Han tog mig om höfterna och började sedan smeka mig samtidigt som han stötte i mig. Jag skrek ut min orgasm och även han var nära. Han stötte några gånger snabbt i mig och drog sig sedan ur för att sedan komma på min rygg.

Efter vi pustat ut en stund så klädde vi oss och bytte nummer, det blev många fler heta möten mellan oss men det är en annan historia.

Inga kommentarer: