lördag 9 maj 2009

Snabbis i hissen

Det var fredagskväll och jag var på väg hem från krogen, jag hade med mig en tillfällig manlig bekant som såg ruskigt bra ut, som jag hade hånglat och dansat med några timmar på nattklubben där jag brukade tillbringa mina fredagskvällar. Vi hade mött varandra en gång tidigare men då hade det aldrig blivit av att vi gick hem tillsammans. Den här kvällen så var vi båda väldigt sugna på varandra eftersom vi mer eller mindre redan haft ett hett förspel på dansgolvet. Vi hade låtit våra händer trevat på varandras kroppar medan vi dansat, så när nattklubben stängde bestämde vi oss för att gå hem till mig eftersom jag bodde närmast.

Jag slog portkoden vid entrédörren och vi han inte komma in i trapphuset förrän vi började tafsa på varandra igen, vi drog oss långsamt mot hissen och tryckte på knappen. Väl i hissen så lyfte han mitt linne över brösten och sög in mina styva bröstvårtor i munnen, han förde in en hand under min korta kjol och drog undan mina trosor så han kom åt bättre.

Jag tryckte på stoppknappen och lyfte mitt ben upp på hans höft så han skulle komma åt ännu bättre. Hans händer var överallt på min kropp och vi kysstes hett. Mina trosor var genomvåta vid det här laget. Jag stod mot väggen och han ställde sig på knä framför mig för att komma åt att slicka mig, jag skälvde av upphetsning och var nära att komma av hans behandling.

Han reste sig upp och gav mig en het kyss och började krama mina bröst som vid det laget var väldigt styva. Jag rös i hela kroppen när han knäppte upp sina byxor och tog fram sin stolthet och jag var inte sen på att ställa mig på knä och smaka. Jag sög och slickade som om jag aldrig skulle ha gjort annat och jag märkte på hans andhämtning att han njöt av fulla drag. Han drog upp mig och drog upp kjolen, han drog undan troskanten och la mitt ben på hans höft igen och tryckte sedan in hela härligheten. Jag stönade högt av välbehag och upphetsning. Han stötte snabbt och hårt i mig och det tog inte lång tid innan han kom inne i mig.

Jag rätade till linnet och kjolen och tryckte igång hissen igen. Han såg lite generad ut men han lovade att ta hand om mig när vi kom in i lägenheten. Och det törs jag lova att han gjorde. På morgonen när jag vaknade så var killen borta så jag kunde glatt njuta av mitt morgonkaffe ensam.

Inga kommentarer: