lördag 2 maj 2009

Förspel på badhuset

Det hade varit dåligt väder hela dagen när min sambo och jag bestämde oss för att åka till badhuset, som låg mitt i stan. Vi packade ner allt som behövdes i varsin väska och åkte. Resan tog lite mer än tjugo minuter. Väl framme parkerade vi bilen och gick igenom dörren och vidare till kassan för att betala, gick sedan hand i hand mot omklädningsrummen som låg i en lång korridor, där vi stannade för att bestämma vart vi skulle mötas, det blev bubbelpolen. Vi skiljdes åt han gick in till herrarnas och jag till damernas för att byta om och duscha.

Jag gled snabbt i min bikini, duschade och gick ut för att sätta mig i bubbelpolen. Det satt ingen där när jag kom vilket kändes skönt, strax efteråt kom min pojkvän. Vi satt där en stund och bara njöt av stillheten och värmen. Jag låg tillbakalutad och blundade då jag kände hans hand komma smygande. Han smekte mina bröst som genast blev styva. Jag öppnade ögonen för att se om någon såg oss men det var ingen i närheten. Jag blev otroligt upphetsad och han smög in två fingrar innanför mina bikinitrosor. Jag försökte se oberörd ut och höll andan för att inte stöna. Jag njöt av behandlingen jag fick samtidigt som jag började smeka honom. utanpå badbyxorna, sedan innanför. Det var en spännande känsla att sitta och smeka varandra utan att de andra visste vad vi gjorde. Det var så upphetsande att känna hur han växte i min hand samtidigt som jag blev våt.

Plötsligt blev vi avbrutna av ett äldre par som också satte sig i polen. Vi satt kvar en stund så att hans stånd skulle lägga sig sedan så gick vi upp och bestämde oss för att lämna badhuset. Väl ute i bilen igen han vi inte mer än sätta oss förrän vi började kyssa och smeka varandra, vi sansade oss lite och han startade bilen, nu hade vi bråttom hem.

Väl hemma sprang vi uppför trappan, jag var steget före därför låste jag upp dörren och Han låste efter oss. Vi kysstes hett och intensivt och han halvdrog mig in i sovrummet där kläderna åkte av i en väldig fart. Han slängde mig ner på sängen och särade på mina ben och började smaka på mig. Jag njöt och nästan skrek ut mitt välbehag. Han slickade mig tills jag kom och vilken orgasm… Jag tiggde och bad honom att ta mig hårt, jag såg att han var hård och redo. Jag ställde mig på alla fyra och nästan skrek åt honom att ta mig. Han greppade mina höfter och körde in hela härligheten djupt inne i mig. Han stötte snabbt och hårt i mig och jag kände den andra orgasmen närma sig jag började krampa då han lugnade ner sitt tempo och jag kände att han blev ännu hårdare i mig. Vi kom i en gemensam orgasm.

1 kommentar:

Frida sa...

du är grym !! jätteduktig.. men du kanske kan tänka på att inte ha så hastiga slut ibland.. Man blir helt till sig ! Keep up the good work :)